U TIA'AL JUNTÚUL AJKA'ANSAJE' U K'AAOTIK U LÁAKAL BA'AXO'OB YAAN U ICHIL U MIATSIL LE PALALO'OB JACH K'A'ANA'AN, TUMEN BEYO' JE'EL U PÁAJTAL U MA'ALO'OB KA'ANSAJE', CHEN BA'ALE YAAN ILIK BA'AX U YOOJELO'OB KEN OKOKO'OB TI TU NAJIL XOOK.
BEY XAN YAAN ILIK YÉETEL YAAN TS'IIKBA'AL YÉETEL U YUUMO'OB TUMEN LETIO'OBE YAAXO'OB U KAANSIKO'OB U MEJEN PAALALO'OB.
TS'ÍIBNAJI: AJKA'ANSAJ MELINDA BELIN UC NAAL
LA IMPORTANCIA DEL CONTEXTO CULTURAL DEL ALUMNO PARA UN DOCENTE INDÍGENA.
PARA EL DOCENTE ES IMPORTANTE CONOCER EL CONTEXTO CULTURAL DE DONDE VIVE Y DE DONDE VIENE EL NIÑO CON EL QUE TRABAJA.
POR QUEDE ESA MANERA PODEMOS DESARROLLAR CADA VEZ MEJOR LAS COMPETENCIAS DE LOS ALUMNOS PORQUE SE PARTE DE LOS CONOCIMIENTOS PREVIOS QUE POSEE. ANTES DE LLEGAR A UNA ESCUELA.
SIN EMBARGO NO HAY QUE PERDER DE VISTA TAMBIÉN A LOS PADRES DE FAMILIA QUE SON LA BASE DE LA EDUCACIÓN DE SUS HIJOS.
ESCRIBIÓ: LA MAESTRA MELINDA BELIN UC NAAL
U TS'OOKIL IN TS'ÍIB YO'OLAL U NOJ BA'ALIL U K'AAOTA' AL U MIATSIL AJ KAMBALO'OB.
TU LÁAKAL LE TS'ÍIBO'OB KU MEENTA'ALO'OB TUMEN LE AJKA'ANSAJO'OB YAAN U YO'OJETO'OB BIX U KUXTALIL LE MEJEN PALALO'OB TIA'AL ILIK BA'AX KEN MEYAJTIK TI TU NAJIL XOOK YÉETEL LETI'OB BEY XAAN YÉETEL U YÚUMO'OB TAK U LAKSILO'OB.
TS'ÍIBNAJI: AJ KA'ANSAJ MELINDA BELIN UC NAAL.
CONCLUSIÓN
TODO LO QUE LOS DOCENTES HAN ESCRITO ES PARA QUE SEPAN Y CONOZCAN COMO VIVEN EL NIÑO Y PODER TRABAJAR CON ELLOS EN LA ESCUELA JUNTO CON SUS PADRES Y FAMILIARES.
ESCRIBIO: LA MAESTRA MELINDA BELIN UC NAAL.
TS'ÍIBNAJI: AJ KA'ANSAJ MELINDA BELIN UC NAAL.
CONCLUSIÓN
TODO LO QUE LOS DOCENTES HAN ESCRITO ES PARA QUE SEPAN Y CONOZCAN COMO VIVEN EL NIÑO Y PODER TRABAJAR CON ELLOS EN LA ESCUELA JUNTO CON SUS PADRES Y FAMILIARES.
ESCRIBIO: LA MAESTRA MELINDA BELIN UC NAAL.
0 comentarios:
Publicar un comentario