MALO’OB OKA’AN K’IIN AJKANSAJE’EX
TEMA: 4 .-U MIATSIL BAK’AMPOCHTIK U KUXTAL MEJEN KAMBAL
PALALO’OB UTI’AL AJKANSAJE’ MÁASEWAL.
LE KÚUCHIL TU’UX MEYAJ SEN PAALALO’OB KA’AMBES MEJEN , LE
MEJEN NAJIL XOOX TU VIN 22 MEJEN PAALALO’OB’ KA’JA’ABO’, TU YAN
OOXJA’ABO’, TEN USTEN MEYAJ LE MEJEN
PALALO’OB’, BEX XAN YAAKUN’O’OBO
YETEL MA’ TAANO’OBO’ , LE KAAJAL MEDIO RURAL, TU’UX KAAJAL LE MEJEN
PAALALO’OB, BEX XAN BÁAK’ PÁACHTAN TUMEN LE KA’ANAL CHE’OBO’, BEX XAN KUXUKBAL
YA’AB BA’ALCHE’OB, LE MEJEN PAALALO’OB K’AJÓOLO’OBO, YETEL A PAAKAT MÁAN TU
VIN CHE’OBO LE YUUM, TU LAAKALO’OBO KÚUCHIL JACH U TSIKBENSIL TI’ MEYAJO’OBO’ PAALALO’OB , A TSIKBAL TU’UX
BINO’OBO’ , BA’AX BA’ALCHE’OBO’ A VILE’OBO, K’AJÓOLO’OB , MÁAKALMÁAK
BA’ALCHE’OB U USTIKO’OBO, WA CHAN NOJOCH, CHAN CHICHAN, POLOK, CHOLOP YEETEL
BEX XAN KAANBAL A MEYAJO’OBO’ TU LAKOLO’OBO’ A MENTILO’OBO YETEL A MAYAJ
LETIO’OB BEX XAN A TAK’OBO’ TUMEN NA’TO’OBO’ YETEL PÁAJTAL LETIO’OB JUN MA’ALOB
TU LAAKA NA’AT KA U CHUUK UN KAMBAL LE
MEJEN PAALALO’B KET YETEL U JA’UBO’.
XKAANSAJ:XGLADIS DEL CARMEN YAN CHAN.
BUENAS NOCHES
MAESTROS
TEMA: 4.- LA IMPORTANCIA DEL CONTEXTO CULTURAL DEL ALUMNO PARA UN DOCENTE INDÍGENA.
EL LUGAR DONDE
TRABAJO HAY MUCHOS NIÑOS DE EDUCACIÓN INICIAL , EN MI ESCUELA LLEGAN 22
NIÑOS, DE ENTRE 2 AÑOS A AÑOS, A MI ME GUSTA TRABAJAR CON LOS NIÑOS , PUES SON
MUY CARIÑOSOS Y TÍMIDOS , EN SU MEDIO RURAL DONDE SE DESENVUELVEN ESTOS NIÑOS, TAMBIÉN ESTA RODEADA DE MONTES MUY ALTOS , TAMBIÉN AQUÍ HAY MUCHOS ANIMALES,
QUE LOS NIÑOS CONOCEN Y VEN PASAR CUANDO VAN POR LOS MONTES CON SUS PAPAS, TODO
ESTE MEDIO ES DE MUCHA IMPORTANCIA A LA HORA DE TRABAJAR CON ELLOS , PUES
PLATICAN A DONDE VAN , QUE ANIMALES HAN
VISTO CONOCEN, CUALES LES GUSTA, SI SON GRANDES, PEQUEÑOS, GORDO, FLACOS, Y DE
AQUÍ SE APROVECHA PARA LA REALIZACIÓN DE DISTINTAS ACTIVIDADES Y ASÍ TRABAJAR
CON ELLOS, DE IGUAL MANERA SE LES VA INDUCIENDO A NUEVOS CONOCIMIENTOS Y
LOGRAR EN ELLOS UN DESARROLLO INTEGRAL DE ACUERDO AL NIVEL DE MADUREZ DE CADA
NIÑO.
MAESTRA: GLADIS DEL CARMEN YAN CHAN.
IN TS’O’OKOL.
TEMA: 4 .-U MIATSIL BAK’AMPOCHTIK U KUXTAL MEJEN KAMBAL PALALO’OB UTI’AL AJKANSAJE’ MÁASEWAL.
TSIKBENSIL TU KAAJIL TU’UX KUXTAJ, LE XIPALALO’OBO’, TELA
JÁAJAL A MEYAJO’OBO’ LE PAALALO’OB’ YEETEL JKA’AMBESAJ TU LAAKALO’OBO’ A MEYAJ TEEN
, YETEL LETIO’OB TU LÁAKALO’OB JKA’AMBESAJ, KU TS’O’OKOL A TSIKBAL LE
MEYAJO’OBO IN TAANO’OBO’ BEX XAN LETIO’OB U TIAL TSIKBENSIL TU KAAJIL TU’UX
MEYAJO’OBO.
XKAANSAJ:XGLADIS DEL CARMEN YAN CHAN.
MI CONCLUSION.
TEMA: 4.- LA IMPORTANCIA DEL CONTEXTO CULTURAL DEL ALUMNO PARA UN DOCENTE INDÍGENA.
ES MUY IMPORTANTE EL MEDIO DONDE VIVE EL NIÑO YA QUE DE AQUÍ
INICIAMOS, PARA TRABAJAR CON ELLOS Y ESTO COMO DOCENTE NOS SIRVE Y NOS ES DE
MUCHA UTILIDAD, TANTO COMO AMI Y AMI COMPAÑEROS DOCENTES, YA QUE DESPUES DE
HABER LEIDO SUS TABAJOS CONSIDERO QUE TAMBIEN PARA ELLOS ES IMPORTANTE EL MEDIO
DONDE TRABAJAN.
MAESTRA:GLADIS DEL CARMEN YAN CHAN.
0 comentarios:
Publicar un comentario