Blog Archive

Entradas populares

viernes, 22 de mayo de 2015

MALO’OB OKA’AN K’IIN AJKANSAJE’EX

TEMA: 4 .-U MIATSIL BAK’AMPOCHTIK U KUXTAL MEJEN KAMBAL PALALO’OB UTI’AL AJKANSAJE’ MÁASEWAL.

LE KÚUCHIL TU’UX MEYAJ SEN PAALALO’OB KA’AMBES MEJEN , LE MEJEN NAJIL XOOX  TU VIN  22 MEJEN PAALALO’OB’ KA’JA’ABO’, TU YAN OOXJA’ABO’, TEN USTEN MEYAJ LE MEJEN  PALALO’OB’, BEX XAN  YAAKUN’O’OBO YETEL MA’ TAANO’OBO’ , LE KAAJAL MEDIO RURAL, TU’UX KAAJAL LE MEJEN PAALALO’OB, BEX XAN BÁAK’ PÁACHTAN TUMEN LE KA’ANAL CHE’OBO’, BEX XAN KUXUKBAL YA’AB BA’ALCHE’OB, LE MEJEN PAALALO’OB K’AJÓOLO’OBO, YETEL A PAAKAT MÁAN TU VIN CHE’OBO LE YUUM, TU LAAKALO’OBO KÚUCHIL JACH U TSIKBENSIL  TI’ MEYAJO’OBO’ PAALALO’OB , A TSIKBAL TU’UX BINO’OBO’ , BA’AX BA’ALCHE’OBO’ A VILE’OBO, K’AJÓOLO’OB , MÁAKALMÁAK BA’ALCHE’OB U USTIKO’OBO, WA CHAN NOJOCH, CHAN CHICHAN, POLOK, CHOLOP YEETEL BEX XAN KAANBAL A MEYAJO’OBO’ TU LAKOLO’OBO’ A MENTILO’OBO YETEL A MAYAJ LETIO’OB BEX XAN A TAK’OBO’ TUMEN NA’TO’OBO’ YETEL PÁAJTAL LETIO’OB JUN MA’ALOB TU LAAKA NA’AT  KA U CHUUK UN KAMBAL LE MEJEN PAALALO’B KET YETEL U JA’UBO’.
XKAANSAJ:XGLADIS DEL CARMEN YAN CHAN.

BUENAS NOCHES  MAESTROS 
TEMA: 4.- LA IMPORTANCIA DEL CONTEXTO CULTURAL  DEL ALUMNO PARA UN DOCENTE INDÍGENA.

EL LUGAR  DONDE TRABAJO HAY MUCHOS NIÑOS DE EDUCACIÓN INICIAL , EN MI ESCUELA LLEGAN 22 NIÑOS, DE ENTRE 2 AÑOS A AÑOS, A MI ME GUSTA TRABAJAR CON LOS NIÑOS , PUES SON MUY CARIÑOSOS Y TÍMIDOS , EN SU MEDIO RURAL DONDE SE DESENVUELVEN ESTOS NIÑOS, TAMBIÉN ESTA RODEADA DE MONTES MUY ALTOS , TAMBIÉN AQUÍ HAY MUCHOS ANIMALES, QUE LOS NIÑOS CONOCEN Y VEN PASAR CUANDO VAN POR LOS MONTES CON SUS PAPAS, TODO ESTE MEDIO ES DE MUCHA IMPORTANCIA A LA HORA DE TRABAJAR CON ELLOS , PUES PLATICAN  A DONDE VAN , QUE ANIMALES HAN VISTO CONOCEN, CUALES LES GUSTA, SI SON GRANDES, PEQUEÑOS, GORDO, FLACOS, Y DE AQUÍ SE APROVECHA PARA LA REALIZACIÓN DE DISTINTAS ACTIVIDADES Y ASÍ TRABAJAR CON ELLOS, DE IGUAL MANERA SE LES VA INDUCIENDO A NUEVOS CONOCIMIENTOS Y LOGRAR EN ELLOS UN DESARROLLO INTEGRAL DE ACUERDO AL NIVEL DE MADUREZ DE CADA NIÑO.


MAESTRA: GLADIS DEL CARMEN YAN CHAN.


                                                                                      IN TS’O’OKOL.
TEMA: 4 .-U MIATSIL BAK’AMPOCHTIK U KUXTAL MEJEN KAMBAL PALALO’OB UTI’AL AJKANSAJE’ MÁASEWAL.


TSIKBENSIL TU KAAJIL TU’UX KUXTAJ, LE XIPALALO’OBO’, TELA JÁAJAL A MEYAJO’OBO’ LE PAALALO’OB’ YEETEL JKA’AMBESAJ TU LAAKALO’OBO’ A MEYAJ TEEN , YETEL LETIO’OB TU LÁAKALO’OB  JKA’AMBESAJ, KU TS’O’OKOL A TSIKBAL LE MEYAJO’OBO IN TAANO’OBO’ BEX XAN LETIO’OB U TIAL TSIKBENSIL TU KAAJIL TU’UX MEYAJO’OBO.

XKAANSAJ:XGLADIS DEL CARMEN YAN CHAN.

                                                                               MI CONCLUSION.
TEMA: 4.- LA IMPORTANCIA DEL CONTEXTO CULTURAL  DEL ALUMNO PARA UN DOCENTE INDÍGENA.

ES MUY IMPORTANTE EL MEDIO DONDE VIVE EL NIÑO YA QUE DE AQUÍ INICIAMOS, PARA TRABAJAR CON ELLOS Y ESTO COMO DOCENTE NOS SIRVE Y NOS ES DE MUCHA UTILIDAD, TANTO COMO AMI Y AMI COMPAÑEROS DOCENTES, YA QUE DESPUES DE HABER LEIDO SUS TABAJOS CONSIDERO QUE TAMBIEN PARA ELLOS ES IMPORTANTE EL MEDIO DONDE TRABAJAN.

MAESTRA:GLADIS DEL CARMEN YAN CHAN.
 



























0 comentarios:

Publicar un comentario