BOLON MEYAJ: K’AYO’OB.
LE K’AAYO’OB BAAXAL A JU’UN YACH K’ABET NUKCHAJA’AN LE
T’AAN PALALO’OBO’ TUMEN KÓOCH LE T’AANO’OBO’ YÉETEL UN’UKUL UTI’AL KA’AMBES LE
MEJEN PALALO’OBO’ A K’AAYO’OB LE ÁANTAJ A NUKCHAJA’AN , LE T’AANO; TUMEN LE
K’AAYO’OB A KA’AMBES LE MEJEN PALALO’OB A K’AAY MAAYA T’AAN YÉETEL TS’ÁAN BEX
XAN, KA’AMBES JUN, KA’APEEL T’AAN YÉETEL KALÁAN LE MAAYA T’AAN LE PALALO’OB.
XKA'ANSAJE: GLADIS
NOVENO TRABAJO: LOS CANTOS.
EL CANTO JUEGA UN PAPEL MUY IMPORTANTE EN EL
DESARROLLO DEL LENGUAJE DEL NIÑO, PORQUE AMPLIA SU VOCABULARIO Y ES UNA
HERRAMIENTA PARA ENSEÑARLE A LOS PEQUEÑOS, CANTAR LES AYUDA A DESARROLLAR SU
LENGUAJE; ATRAVES DEL CONTO SE LE VA IR ENSEÑANDO AL NIÑO A QUE CANTE EN LENGUA MAYA Y DE ESTA MANERA IRLE
INDUCIENDO A QUE APRENDA UNA SEGUNDA LENGUA, Y SE CONSERVE LA LENGUA MAYA.
MAESTRA: GLADIS
U TS’O’OKOL
BOLON MEYAJ: K’AYO’OB.
.
BIXI XKANSAJE KA’AMBES INICIAL, WA U K’AAYO’OBO A
MEJEN PALALO’OB YÉETEL ÁANTAJ’O U NAJIL XO’OX YAAN U MEYAJ A T’AANO’OB LE MEJEN
PALALO’OB YÉETEL U TS’AABA A KA’AMBES BEX XAN LE K’AAYO A TS’AABA LE T’AANO
MAAYA T’AAN YÉETEL KA’AMBES LE TAATANO’OB A T’AAN LE MAAYA T’AAN A WOTOCH
YÉETEL CHOWAKKINAJ LE MAAYA T’AAN.
XKA'ANSAJE: XGLADIS.
CONCLUSIÓN
NOVENO TRABAJO: LOS CANTOS
COMO MAESTRA DE EDUCACIÓN INICIAL ATREVES DE LOS
CANTOS CON LOS PEQUEÑOS QUE ASISTEN EN EL CENTRO EDUCATIVO, SE VAN PROPICIANDO
A QUE HABLEN LOS NIÑOS, AL IGUAL SE LES VAN DANDO ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE, YA
QUE TRAVÉS DE LOS CANTOS PODEMOS PROPICIAR A QUE HABLEN EN LENGUA MAYA, Y
TAMBIÉN ENSEÑARLE A LOS PADRES DE FAMILIA PARA QUE ELLOS LO PRACTIQUEN CON SUS
HIJOS EN CASA Y DE ESTA MANERA SE IRA FORTALECIENDO LA LENGUA MAYA.
MAESTRA: GLADIS
jaj, tulaaka kay ku áantik mejen paalal u ma'lo'obtal u t'aano'ob, u ok'o'otil. bix ka wa'lik ta ts'íib.
j-Froilan
jaj, tulaaka kay ku áantik mejen paalal u ma'lo'obtal u t'aano'ob, u ok'o'otil. bix ka wa'lik ta ts'íib.
j-Froilan
0 comentarios:
Publicar un comentario