TEMA 4: LA
IMPORTANCIA DEL CONTEXTO CULTURAL DEL NIÑO PARA EL DOCENTE INDÍGENA.
Bey
ajkaansajene’ ma´ chen k’abéet in óojeltik baax u k’aj óolo’ob in kanbalalo’ob,
miix k’aj óoltik tulaaka analte’o’ob ku ts’a’abato’on, wa yaan in méentik in tsol
péeksil ti’al u paatal in meyaj yéetel let’io’ob. Ku
k’abéetajten xaan, in k’aj óoltik ba’ax
yaan tu bak’al pachil u lu’umilo’ob,
ichil u lak’tsilo’ob, ti’al in pajtal in meyaj yéetel leti’o’ob, tumen tulaaka
ba’al yaan tu bak’pachil tu najil xook, yéetel u luúmil tu’ux meyaj ku
áantko’on meyaj.
U TS’ÍIB: J-JUAN
FROILAN DE DIOS POOL PECH.
0 comentarios:
Publicar un comentario